esmaspäev, 7. jaanuar 2013

Eneseanalüüs

1. Mida õppisid õppemängu kavandades ja luues? Õppemängu kavandades õppisin kasutama uut keskkonda nimega SkyDrive. Õppemängu luues õppisin kasutama programmi Scratch. 2. Mis meeldis kõige enam õppemängu luues? Kõige enam meeldis tegelaste joonistamine. 3. Mis oli kõige raskem? Kõige raskem oli see, et minu Scratch on inglise keelne ja ma ei saanud mõnest asjast algul aru. 4. Mida teeksid järgmine kord teisiti? Järgmine kord valiksin natuke raskema keskkonna, kus saab ise mängu otsast peale kirjutada. 5. Mida soovitad klassikaaslase, kui ta hakkab tegema õppemängu? Esialgu valige kindlasti mõni kerge programm, näiteks nagu Scratch või koguni mõni Interneti põhine mängu tegemis koht. Meil on praeguseks valmis 2 mängu. Matemaatika mäng ja ajaloo mäng. Matemaatika mängu saate mängida siin samas blogis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar